Pertemuan Tak Diduga..

Seandai kebahagiaan milik aku seperti insan lain alangkah bersyukurnya aku walau sementara sekalipun. Tengok kawan2x semua, dah ada yang kawen dan ade yang jadi ayah, tapi aku tak tahu bila lagi. Menanti dan terus menanti sehingga adanya insan sudi menerima ku sebagai seorang suami walaupun aku sedar akan diriku tidak sempurna. Dalam hati aku berkata " Ya Allah, kurniakanlah aku bidadarimu disyurga nanti, didunia aku kesepian tanpa peneman, aku pasrah akan ketentuanMu ya Allah..apa yang aku damba cuma insan yang menerima diriku apa adanya..".. Emm...boring betul dok sorang2x kat rumah ni, nak ajak member keluar pun masing2x sibuk..kenapalah hari ni aku cuti pulak. Aku terus bersiap nak keluar nak hilangkan bosan yang memang tahap dewa sangat. So, aku pergi bilik bersiap dan terus je keluar rumah tanpa hiraukan apa2x. Sampai je bukit bintang, aku pergi makan sebab kat rumah tadi aku x makan ape2x. Saat inilah aku nak lepas geram sebab bosan sangat, aku order banyak2x makanan..dapat ke aku nak habiskan makanan banyak ni...huh!!..lantak r aku melantak je apa yang ada, bak kata orang rezeki jangan ditolak..makan punya la makan, habis jugak aku makan ingat badan cam kerepek ubi ni takleh makan banyak..fuhhh!!...aaaaakkkk....sendawa pulakk...alhamdulillah...kenyangnyer aku!.. klh aku nak bla nak pg main bowling kat Times square. Aku pergi ke tempat parking, last2x benda yang x jangka jumpa la awek cun giler mantap la!..nak d bandingkan dengan siti saleha pelakon nora elena tu, cun lagi siti saleha kutt..hahahaha...so aku pergilah jumpa die, kenal pun tak terus jer terjah anak dara orang ekk...hahahaha gelak nakal.
Masa aku dekat dengan dia, " hai awak, kenapa ni sorang2x kat tempat parking?..Hai gak, emmm...takde ape2xlah encik. Nama saya Bob, orang panggil boya je..hahaha..nama cik pulak sape ek?..jangan takut, saya bukan penyamun pun, hahahaha..kalu sy penyamun dah lama saya samun awk..hahahahahaha... Oh yeke macam tu?..nama saya Nur Asma panggil cema jer...sorrylah bukan apa, tadi ada masalah sikit..ada ape ek encik...Oh xyahla berencik2x dgn sy..panggil boya jer..Oh boya, hahahaha..kelakar je tau name u ni.. Kelakar ke???...sorry kacau awak ni, saje je tegur..elokkan kalau kita bertegur sapa...kn?..Yup betol gak cakap u..ingt u penyamun tadi.hahahaha....Eh, smpai macam tu pulakk awak suspek saya ekk?hahaha...emm, nape awak sorg2 kat tmpt parking ni?..bahaya tau kang kena kaki celuk susah..kena ragut paling susah saya nak tolong, kejar bukan senang pun..hahahaha....Kelakar la u ni...xde, tadi hal sikit dengan my exbf..so die tinggalkan sy kat sni mcam tu jer...hmmm..apa bole bt kan?..benda dh jadi... So, mcm mane awk nak balik ni?, naik teksi ke?..Maybe kot, sy naik teksi jelah...Eh2x xpe2x sy tolong antakan boleh?..kalo cik cema sudi..hehehehe...Tak menyusahkan u ke ni?..takdela susah, sekadar nak anto cik puteri ni balik..eh trsasul pulakk..hehehe...marilah kita g kete saya...
Kitaorg pun pergi ke kat kete, dlm aty aku ckp " bestnyer kalo aku dapat nowat die..hahahaha...dahla cun.."
Jemput masuk kete cik cema, takyah segan2x silu..kereta sy ni besa2x je..honda keluaran 2006 jer...hehehe...

Aku pun antalah cik cema ni balik rumah die...dalam perjalanan aku sempat borak2x dengan die..
Cik cema org mane ek?..org KL ke?  Eh, xlah saya org penang...keje je kat sni..Owhh..mcm tu ek??..emm...umo cik cema plakk berape?..maaflah sy tanyer ni..hahaha..saje nk brknlan...Eh, takpela boya..tnye je..umo sy 24..awk plak boya?.. Sy ni dah boleh jadi bapak org dah...hahahaha.. 30... Oh ya, dh lama ke cik cema dok Kl ni? Tak jugak lamenye...baru berapa bulan je, tulah nasib baik kwn sekampung ade dok sini kalu x..takthu la sy mcm mane...Oh mcm tu..emmm nak anta pg mane ni cik cema?.. Boya anta je kat melawati..Ok boss..!!..ape boss plakk??...bos la tu...cik cema keje kat ne ek?..kat Wisma mega...Owh kat situ...emm...saje tnye...hehehe
Selepas sejam perjalanan barulah sampai rumah, jauh gak rumah awek cun ni...
So, kitaorg pun keluar kete.." terima kasih boya anta balik tadi.. eh xpe..senang2x jumpa la lagi...Tiba2x kwn dia keluar...perghhh punya la alim mcm ustazah...So, aku tnye la.." tu kwn ek?..name ape?.. Dia jawab, sape??..tu ke?..aha kwn sy..name die Eifa...klh boya sy nak masuk dulu...Em, eh tggu!..cik cema leh mtk no fon x?..maklumla takot last jumpa pulakk...hahahaha....Awak nk no fon sy?..ok jap...nah ambik la...Thnx cik cema, masuk la dulu..nanti sy kol awk ek....Oraite boya, thnx tau anta balik...jumpa lagi...

Aku pun beredar balikkk.....

Tunggu sambungan Ke2..

No comments:

Post a Comment